dissabte, 17 d’octubre de 2009

Esloúltimo, una nova forma comercial



Pagar cinc euros cada sis mesos i poder emportar-te a casa cinc productes diferents cada quinze dies, com si es tractés d'una tarifa plana. Aquesta és la idea de la botiga Esloúltimo, que ha obert les portes recentment a Barcelona (i que aviat també ho farà a Madrid). La iniciativa prové del Japó i beneficia tant a empresaris com a consumidors. L'avantatge per als compradors és més que evident, ja que si pot trobar productes electrònics, de bellesa o alimentaris entre altres a un mòdic preu. Les empreses productores en canvi, podran exposar el seu producte i saber si funciona al mercat sense gaires costos afegits. Es tracta doncs d'una molt bona iniciativa comecial on l'únic requisit és que els consumidors no podran repetir producte.

3 comentaris:

Guille ha dit...

Jo tinc tope ganes d'anar a provar-ho....
dilluns intentaré passar-m'hi...ja t'explicaré!
petons!

Laura ha dit...

i tant que hi passarem!!!
;)

Guille ha dit...

Clara he intentat anar a la botiga aquesta per tal de fer un estudi de camp i es impossible!hi ha tooooope gent!