Pagar cinc euros cada sis mesos i poder emportar-te a casa cinc productes diferents cada quinze dies, com si es tractés d'una tarifa plana. Aquesta és la idea de la botiga Esloúltimo, que ha obert les portes recentment a Barcelona (i que aviat també ho farà a Madrid). La iniciativa prové del Japó i beneficia tant a empresaris com a consumidors. L'avantatge per als compradors és més que evident, ja que si pot trobar productes electrònics, de bellesa o alimentaris entre altres a un mòdic preu. Les empreses productores en canvi, podran exposar el seu producte i saber si funciona al mercat sense gaires costos afegits. Es tracta doncs d'una molt bona iniciativa comecial on l'únic requisit és que els consumidors no podran repetir producte.
dissabte, 17 d’octubre del 2009
Esloúltimo, una nova forma comercial
Pagar cinc euros cada sis mesos i poder emportar-te a casa cinc productes diferents cada quinze dies, com si es tractés d'una tarifa plana. Aquesta és la idea de la botiga Esloúltimo, que ha obert les portes recentment a Barcelona (i que aviat també ho farà a Madrid). La iniciativa prové del Japó i beneficia tant a empresaris com a consumidors. L'avantatge per als compradors és més que evident, ja que si pot trobar productes electrònics, de bellesa o alimentaris entre altres a un mòdic preu. Les empreses productores en canvi, podran exposar el seu producte i saber si funciona al mercat sense gaires costos afegits. Es tracta doncs d'una molt bona iniciativa comecial on l'únic requisit és que els consumidors no podran repetir producte.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
Jo tinc tope ganes d'anar a provar-ho....
dilluns intentaré passar-m'hi...ja t'explicaré!
petons!
i tant que hi passarem!!!
;)
Clara he intentat anar a la botiga aquesta per tal de fer un estudi de camp i es impossible!hi ha tooooope gent!
Publica un comentari a l'entrada