Últimament el meu mur de Facebook s'omple d'anuncis que la gent vol compartir. Sembla que els de màrqueting han trobat el filón en fer anuncis a mode d'historieta que siguin emotius, graciosos o espectaculars, que agradin a la gent i que aquests els viralitzin per la xarxa. Ja no només importa impactar al target adequat sinó impactar...
Així que m'he posat a buscar anuncis, com aquell qui no vol la cosa, i sí, n'hi ha que vendre no sé si venen (perquè desenganyem-nos, darrera un anunci hi ha una finalitat comercial) però com a història funcionen molt bé.
El que em va motivar a buscar, l'anuci d'una càmera de vídeo d'aquestes que agraden tant als esportistes. Imatges dignes de Summits of My Life d'en Kilian Jornet.
L'anunci de la companyia telefònica tailandesa True Move H que ha fet la volta al món. Va tenir més de 10 milions de visites en una setmana al Youtube.
I parlant de Kilian Jornet... aquest anunci que protagonitza, amb la veu en off de la seva mare, sempre el recordo. "Potser no el vam portar massa al cine o als parcs d'atraccions, però ja ens encarregàvem de portar-lo a veure un altre tipus d'espectacles".
El mercat automobilístic també s'ha posat les piles en això dels anuncis. I a part de BMW amb el seu Be water my frien o ¿T'agrada conduir?, marques més assequibles, com Clio, fan anuncis com aquest.
El irlandesos de la cervesa Guiness surten del tòpic de la festa i l'amor, molt diferents d'Estrella Damm, i poden fer coses molt sensibles.
1 comentari:
Quan era petita feien un programa setmanal a la tele sobre els Clio Awards i ens encantava! hi ha anuncis que són una meravella *-*
Publica un comentari a l'entrada